;PppPPPpPPpp

TJAATJAAA BLOGGEN!
igåååer va vii påå goothiadiscoot!
vi tog bussen in dit vid typ 5-6 tiden, så drack elon jätte mycket på bussen :o så jag fick slääpa av henne för hon klängde som fan på busschauffören! sen väl i stan tog den fan 3 timmar att komma till gothia discot från nilsericsson!
men jag tyckte det va jätte tråkigt , så va det inte det ;PpPPppPPpp för jag hittade MASSA fjortisar som va typ 11-14 :) det är goosigt med så små flickor (a)
iallafall när vi va där inne så blev elon nästan utsläng av vakten för hon va fortfarande så full & hon rökte hasch på en bajjamajja som va där :D sen blev hon inte det ;PpPpppPpp
så vi fortsatte dansa till fjårsmusiken med fjårsen , sen efteråt raggade jag upp några fjårs som skulle ha fezt hemma så jag & elon drog med dom , fezztade hela natten & myste lite (a) hihihihi, blev sviiiiinfull också, kommer inte ihåg så mycket av natten, kommer typ ihåg att elon nockade en på festen och jag slickade en kille i örat..?
och vi vaknade på TAKET på pressbyrån i NOL ( vi va i stan..) , med massa mobiler och pengar!:D
inte lyckad kväll........ så va den det ! ;PpPPPpp ::D
pussss <3


Kommentarer
Postat av: elon

va fan emil ta bort bilden jag har ju sex med dig på den :O jag va full!

2010-04-23 @ 10:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0