Sommaren 06 <3

(PS. Jag är full!)

Jag träffade emil en sommar för länge sedan vi klickade omedelbart.
Vi pratade till och från i flera dagar tills han slutligen frågade mig. Jag var ung och hade inte dejtat mycket, så jag tog en lång tid att få mig klar - att välja den perfekta outfiten, och se så mitt hår såg ut precis lagom :)

När han kom dit jag frågade vart vi skulle. Han sa att det var en överraskning. Inget skämt, En överraskning från helvetet.
Vi började vår kväll på ett slakthus, vilket är bra, förutom att han beställde salladsbord, för oss att dela på!
Jag kunde inte med att klaga, så jag gick med.

När vi var färdiga middagar, gick vi till en begravningsbyrå. Jag skojar inte om det här!!!! Mormor till en av hans vänner hade dött och han tog mig till den mottagande. Och sedan tog han mig hem. Vid 8:30. Naturligtvis, när han kallade ett par dagar senare var jag upptagen, för resten av mitt liv!

Vad tänkte han på?!? :'(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0