fuckat sjuk MFing kväll

hahahaha ASSÅ HELT STÖRT SJUKT IGÅR LYSSNA hahhaha xD



jag åh emil åh nåra fler va på fest igår sen drog vi in till stan till nåra som skulle hah fest i angered så drog vi dit :P festa hela natten men de va nån kille fick vi reda på dan efter som hade lagt grejer i folks drinkar.



hahaha så vi vaknade nästa dag och visste inte vart vi var och vi gick utanför och det var mitt ute i ingenstans typ inte ens en granne man kude fråga :P och det sov folk i hela huset :D emil var försvunnen så letade efter han hahaha OCH HITTADE HAN I EN SÄNG hahaha han hade boratdräkt på sig och han låg brevid nån annan kille som bara hade kallingar och han hade spytt precis framför sig :PHhahahahha jag försökte väcka emil men den andre killen vaknade men han somnade igen :P så jag hämtade vatten och hällde på han så vaknade han :D



hahaha sen fick vi leta efter emils kläder och hittade allt utom hans t-shirt den var borta hahha :P hans byxor låg utanför på balkongen undrar vad han har gjort :D
sen började alla vi gå på grusvägen så kom vi till en landsväg men de va så hjävla mycke snö å ingen hade plogat så vi fick gå i den snön i typ 30 min sen kom en plogbil förbi som vi fick åka med till en busshållplats så vi kunde ta bussen :P hahhaha galen kväll :D pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0