HELT GALET

HAHAHAH LYSSNA ÄNNU SJUKARE KVÄLL IGÅR!!

igår så tog vi tåget till stockholm!! vi bestämde oss för att slå ner kissie!!
så kom vi till stockholm då.. så gick vi in på hennes blogg för att kolla vad hon gjorde.. så upptäckte vi att hon fan va utomlands!!! gissa om vi blev arga.. så då bestämde vi oss för att gå på krogen ! (ja elin har skaffat nytt falsklegg, hihi)
så vi gick till stureplan och stekte runt.. så såg vi dessie! så vi gick på henne istället och började mucka , fast det va mest elon som gjorde det.. jag försökte få till det istället.. så sen när vi va fulla och glada inne på krogen så hamnade jag och dessie inne på toaletten! :O fast det tar vi en annan gång..
sen så blev elon sur på mig för det.. så hon stack :s så jag partade vidare ensam, sen så ringde elon mig och sa att hon va hemma hos krilleboooi så jag stack dit, HEEELT SJUKT VA DET DÄR, massa galna människor gratis skumpa osv, skitfulla va vi...  fast denna gången vaknade vi upp i en skog , utan pengar mobil eller något.. så vi stack ner till stockholm city så rånade vi en gammal gubbe.. elakt vi vet men vafan skulle vi göra lixom? och det visade sig att gubben vi rånade va stenrik så vi gick och shoppade lite , sen tog första klass planet hem :) så nu är vi tillbaka i underbara ale efter en sjuk dag/natt! :D
PUSSSSSSSSS!

Kommentarer
Postat av: emol

HELT SJUKT VAR DET KOMMER INTE IHÅG NÅNTING!!!

2010-02-25 @ 11:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0