party

efter vi åkte pulka igår så drog vi på party :D
det va jätte roligt, fast elin blev jäätteee full, och jag med :) först va vi på en fest i noolyork, fast det va helt lame så vi drog in till träädgåårn istället, elin hade falsklegg, hihihih busigt va?
så va vi där inne och gled omkring ett tag, sen kom polisen och tog elon :o så jag sprang iväg och gömde mig , sen ringde elon och va jätte arg på mig för jag gömde mig.. elon fick massa böter också för sitt falsklegg :O:O
sen hade jag druckit lite för mycket så jag spydde på bussen så vi blev avslängda i bohus!
men det löste vi , liftade till starrkärr ;D
så såg vi ut igår ungefär , men fett rolig kväll :D

PUSSPUSS !

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄRLIGT CP BLOGG

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA FAAAN :(

2010-02-22 @ 01:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0