kineser (L)

tja tja bloggeeen!!!

oj va länge sen det va vi upptadera.. men whatevah.
det fittelon avslöjande på bloggen här om mig & min syster va tydligen sant... shh.... :(
men iaf, helgen har vart gaaleen !
jag elon benja chrille och massa va i stan på krogen fulla som vaaaaanligt , så gled vi runt i stan , och HAHAHAHHA emol kastade en cheeseburgare i en kärrings huvve så vi blev jagade genom halva stan :D
så när vi va på centralen och skulle hem så hade vi missat sista bussen , men det kom ett tåg till jönköping som vi tyckte det va en bra ide att vi tog :D så alla gled in satte sig där svinpackade , ingen hade biljetter eller något, så åkte vi ett tag... sen kom en kontrollant så vi blev avslängda mitt i ingenstans :ssss

så några däcka där resten bla jag elon benja osv gick på äventyr, fast det hände ingenting där så vi gick runt och sjöng på fjortissommar istället, hört den låten ? :D asgrymmm!
jaja i vilket fall, vi gick tillbaka och väckte dom andra och började GÅ mot göteborg, efter en stund kom en jävla buss full med kineser som vi fick lifta med :D emol spydde däremot på bussen också... på en kines, HAHAHAH, sen gick han in på en toalett med en kines också ?vill inte ens veta vad som hände där inne......

menmen vi kom till ale typ klockan 9 på morgonen , KRAM MVH EMOL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0