Emil hade kul iaf...

skrev med emil på msn :D

emillindén säger:
var på fest igår och hittade en fräsh brud som låg och sov, tänkte, vafan jag kan ju lika gärna ha de lite skönt

-   elinkallio´ säger:
mhm var hon skön då?

emillindén säger:
jo under stunden så hade jag väl trevligt, tror jag, jag hade druckit rätt mycket

-   elinkallio´ säger:
haha ok.. nåja du fick ditt iaf ^^

emillindén säger:
.. jag vaknade upp naken i sängen tillsammans med min syster .. !  

-   elinkallio´ säger:
HAHAHAHHAHA KNULLADE DU DIN SYSTER?!?! HAHAHHAHAHA

emillindén säger:
jag vet inte, jag tror det.. men fan säg inte det här till någon, jag litar på dig nu, jag mår fan asdåligt

-   elinkallio´ säger:
HAHA vafan sa din syster?

emillindén säger:
Jag vaknade först och la mig i soffan, sen när hon vaknade åkte vi hem

-   elinkallio´ säger:
HAHAHA Du har knullat din egna syster!! HAHAHA

emillindén säger:
Fan säg inte det här till någon, jag vet inte säkert om det var så det hände.. men säg inget till nån

Kommentarer
Postat av: Emil

VA FAN ELIN DU KAN JU INTE LÄGGA UT DE HÄR Å VARFÖR HAR DU BYTT LÖSENORD??? TA BORT FFS

2010-03-03 @ 10:43:24
URL: http://saturdaytour.se
Postat av: Anonym

HAHashjasjk

2010-03-03 @ 14:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0