Pengaregn i nol

Cha cha bloggish!
 
Vi är tillbaka snabbare än aldrig förr!
 
Idag har de hänt så mycket sjuka greejer bror!
 
Jag drog i mig SÅ jävla mycket grogg och sen kom Engblom och Emol och ba körde i sig 4 helrör! Sjuuuukt!
 
Asså, vi står i Alafors. Allt snurrar och det är helt sjukt. Det finns en hel bål här som är 50/50 screwdriver (tror jag) men det flöt runt lite svenskor/svampar. Jag tror det var kantareller¿ nu ser jag fitta ocj senap (stark) vart jag än går. Det lixom flyger runt min skalle och jag fattar ingenting och allting. Nu ser jag örnar som dyker mot min skalle och jag mår bra! 
 
 Nu mår alla bra och ööö nu ska jag dra en cigg
 
Vem dör om 15 pers krockat i tingstadstunneln utom jag¿
Imorgon ska jag köpa en hund men alla är emot mig. Jag ska be Emol skjuta dem med sin k-pist
 
Cha cha bror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0